12-10-10, T I S D A G

Äntligen hemma! Är helt otroligt slut och vet inte vart jag ska ta vägen. Skulle ju försöka ta mig till läkarn idag, men eftersom jag inte vågar gå dit själv (med risk att de tar blodprov på mig) så blir det nog inte så, varför? Jo, för mamma är trött och D är inte hemma. Klandrar honom dock inte. Jag hade inte heller pallat att vara här hela dagarna.

Ikväll blir det Core, hoppas verkligen jag klarar av det! Dessutom ska mamma med, så förhoppningsvis får jag köra dit! :D Har inte kört på hur länge som helst. Ska jag har körkort innan min nästa födelsedag måste jag ju ta tag i det på riktigt snart ju!

Nu blir det att plocka lite på rummet. Det ser ut som rena bombnedslaget. Varför blir det alltid så när man är två i ett och samma rum? :P Haha, men plocka ska jag i alla fall.

Kommentarer
Postat av: Jennie ♥

sv; jaa, jag tar en nätt summa på 50-70kr.

vi kan väl mejla?

krma

2010-10-12 @ 17:05:37
URL: http://jennsiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0