1010-10, S Ö N D A G

Två år till, sedan kommer det inte komma fler datum då det är tre likadana siffror, folk säger att det borde hända någonting speciellt idag. Har det gjort det för er? För mig har det varit en helt vanlig dag. Har fått rensat i  garderoben och i soffan (har förvaring under sittdynorna). Har gett min älskade en egen hylla i min garderob. Det är änna på tiden med tanke på att vi på onsdag har varit tillsammans i åtta månader. Shit, åtta månader! Det är lång tid ändå. Visst inte om man jämför typ med mamma och pappa, men det är snart det längsta förhållandet jag haft! :) I am soooooo happy! :D

Håller just nu på och skriver in lite gamla dikter jag skrivit. Har två böcker (ni vet sådana A5-böcker man fick i skolan) fulla med dikter jag skrivit. Så det är änna en del att skriva in. Ska publicera en senare tror jag! En gammal och en nyare så får ni se hur jag utvecklats. ;)

Sedan ikväll ska min lillasyster spela handbollsmatch med damlaget, så då ska vi följa med och kolla. Hallå, hon är 15 bast och spelar med tjejer som är mellan 18 och 27 år gamla... det tycker i alla fall jag är väldit bra! ^^


Kommentarer
Postat av: Jennie ♥

sv: jag hjälper dej gärna! ge mej din mejladtess tack!

kraaam

2010-10-11 @ 13:58:45
URL: http://jennsiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0