07-10-10, T O R S D A G

Jag satt och åt frukost, lugnt och fint då jag tittade på klockan och ser... att den är 06:20! Min första tanke var: Helvete måste jag erdan gå? Och jag var tvungen att kolla på Västtrafik, men det visade sig att jag tänkte fel (och gick en kvart för tidigt), jag ska inte ta bussen förrän 07:10. Så nu kan jag lugnt och sansat klä på mig, dricka mitt te och bara softa! ^^

Idag är det torsdag, vilket betyder att det snart är helg. Har ingenting planerat denna helg heller så vi får hoppas att någonting händer. Det är dock utgång med klassen, men jag känner att jag egentligen inte har pengar till det och jag vet inte hur taggad jag är på utgång alls. Men vi får se. Sova kommer jag i alla fall att göra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0