06-10-10, O N S D A G

Det har blivit dåligt uppdaterat - ja. Har inte haft orken att sätta mig vid datorn och skriva. Har varit väldigt tröttsamt på VFU'n, mycket nya intryck, hög ljudnivå, och ja, vi alla har varit på ett högstadie liksom.

Någon gång skrev jag att det var en stor dag i dag. Dock blev det inte som det skulle, så det är inte toppen. Men nästa gång kommer det bli bra! Är så stolt över min älskling i alla fall! <3

Vad jag känner nu är att jag måste komma bort snart! Orkar inte vara här, orkar inte med allt som händer runt omkring och jag behöver komma bort! Tänk vad skönt om man bara kunde släppa allt och åka till något varmt land utan att behöva tänka på någonting annat än att man själv (och den man är med) har det bra. Fy fan vad underbart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0