01-10-10, F R E D A G

Första dagen i Oktober, eller cancermånaden som jag nu mera hört många kalla den. I år ska jag nog köpa mig ett rosa bandet, har inte gjort det tidigare år utan istället har jag köpt försvarets hudsalva som är vitt och rosa, lite syrare än det vanliga men mellanskillnaden går ju till bröstcancer-fonden.

Vad händer i dag då? Ingen aning faktiskt. Kommer nog mest ta det lugnt och bara softa. Har ingenting planerat med någon idag, så det blir väl tid flr mig själv. Om det inte är så att jag umgås med lillasyster eller lillebror. Det återstår att se!

Till att börja med ska jag äta en ordentlig frukost när mina föräldrar kommer hem från affären. Scramled eggs och lite annat gott står det på menyn tror jag. ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0