Snark!

Idag började jag klockan två, men skulle träffa basgruppen redan halv. Inga problem tänkte jag. Och eftersom bussarna här alltid är sena och långsamma så tog jag bussen som går kvar över 12. Jättesmart drag, tills dess jag kommer till humanisten och klockar är 13:00. En hel halvtimme kvar till vi ska träffas, jag sitter där ensam och ser utstött ut. Bad! Och det värsta var att jag hade ingen dator med mig så det fanns ingenting att göra heller.

Men nog med klagomål för den här dagen! Kom hem på mindre än 45 minuter idag! Vet inte när det hände sist gång. Så snart ska vi bege oss för att se på när lillasyster spelar match, ska samtidigt (eller jah, innan) ta ut pengar till mamma och en kompis som lånade mig ltie oengar till en lunch.

På tisdag ska jag laga en ordentlig trerätters middag till mig och D, precis som konsertbiljetterna så fick han en trerätters middag i födelsedagspresent. Tänker inte avslöja vad jag ska tillaga förrän antagligen på onsdag, för udner tisdagen kommer jag vara upptagen och tänker inte låta tekniken komma emellan vår dag/kväll/natt.

Ett hjärta till mitt hjärta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0