Nu är det jul igen

Idag startar jag en ny kategori! Där kommer ni att hitta olika julsaker, mitt julpynt, vad jag hittar i min julkalender, kanske något julklappstips. Vi får se! Första inlägget kommer i alla fall handla om det jag längtat så efter i säkerligen två månader. Nämligen vårt julte! Förra året fick mamma lite kaffe, te, tryffel och annat smått och gott av en kompis till familjen. Och där låg det här fantastiskt goda teet! Vet inte vad det innehåller mer än kardemumma, men det är så himla gott! Så bestämde jag mig att det bara fick drickas mellan första advent och trettondagjul. Så idag, det är ju första advent, tog jag min första mugg med julte! Det var så underbart gott! Allt bara smälte! Enda negativa var att jag inte hittade min julmugg, har de senaste... vad kan det vara, fem åren? druckit te och varm choklad i en speciell mugg vi har där det står "God Jul" på, men jag hittade den inte i år. Vet inte vart den kan ha tagit vägen. Men jag hittade en annan fin mugg jag drack ur istället. :)


Kommentarer
Postat av: Paao

fin bild(:

följ mig via bloglovin så följer jag dig?(:

2010-11-28 @ 13:39:48
URL: http://strawberryss.blogg.se/
Postat av: Lucke

Anmäl dig till dagens blogg om du vill :P

2010-11-28 @ 13:46:44
URL: http://modegrabben.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha okej, då följer jag dig endå oxå då;d

2010-11-28 @ 21:21:47
URL: http://strawberryss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0