Körkort

Hittade en annons i Metro idag om intensivkurser för B-körkort. Bra priser och allt verkade toppen, tills jag gick in på körskolans hemsida och ser att den ligger i Skövde. Jippie... Vet inte riktigt hur jag ska göra med körkortet. Vill ha det innan jag är 20, men ska man gå intensivkurs och behöva vara där dagligen missar jag mycket i skolan. Så då känns det nästan bättre att ta det till sommaren. Men då måste jag boka och fixa allt nu, så jag vet att jag får tider i sommar, eftersom alla vill ha det innan semestern. Fy vad jobbigt. Och på en trafikskola här har de intensivkurs för 6 780 kr, plus kostnaderna för Riskettan, Risktvåan, teorin och uppkörningen. Så då blir det runt 10 000. Och det är inte jättefarligt egentligen.

Det blir att tänka på detta, och tänka fort!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0