Jag tar tillbaka det...

Okej, jag tar tillbaka att jag ska plocka undan alla kläder. Jag orkar inte idag, och speciellt inte nu. För det första har jag jätteont i magen, vet inte varför det bara kom. Och för det andra är jag sjukt irriterad nu!

Att min bank alltid ska krångla?! Jag skulle ju ladda på mitt busskort. Vilket jag gjorde och det gick jättebra tills jag kom hem. Vet inte varför, men jag tänkte kolla mitt saldo bara. Varpå jag ser att jag ligger 750 kr minus! Men jag vet till 100 % att jag inte hade så lite pengar innan jag laddade på det. Hur vet jag? Jo för innan jag åkte fördel jag över en viss summa pengar på kortet, just för att jag skulle kunna ladda på busskortet, men så tog allt bara slut. Jag kollade med pappa och eftersom ett busskort kostar 760 (gbg ++ ungdom) så räknade han snabbt ut att det blev 1520 kr, och jag hade ett reserverat belopp på 1582 kr. Vilket bara kan betyda en sak - bitchen i kassan tog betalt för dubbla. Men på kvittot står det bara 760 kr.

Så kan ni gissa vad Anna ska göra? Jo, så fort köpet från ica syns (och inte som reserverat belopp) ska jag åka tillbaka till den jävla affären och begära mina 760 kr tillbaka! För den jäveln försökte lura mig (eller så krånglade maskinen, men jag är ionte på så snällt humör nu)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0