Hjälpte inte att sova

Tänkte i morse att det skulle gå över om jag sov några timmar till, men icke. Jag fryser fortfarande och magen är inte min bästa kompis just nu. Men jag har ändå lite jag måste göra. Ska läsa ut en bok och läsa (jag tror det är) tre långa artiklar. Inte så jättepepp på det men jag måste!

Så ikväll måste jag värda. För jag är ensam på passet idag, så just nu hoppas jag på att jag har tillräckligt med bensin i moppen så jag kan ta mig dit utan problem. Orkar inte cykla och varken mamma eller pappa kommer att vara hemma. Får se hur jag mår senare i eftermiddag, jag hoppas i alla fall på att jag ska kunna träna, men mår jag som jag gör nu så blir det ingen träning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0