Denna vinter

Även idag var det vitt ute när jag gick till bussen, dock inte någon snö. Massa frost. Personligen tycker jag bättre om frost än snö nu när det är november. Det håller inte till jul i alla fall. :P Men vad kommunen jag bor i är riktigt kass på är att salta! Eller sanda kanske det heter, jag vet inte. Men istället för att ha hyfsat små stenar som är över hela vägen så har de dunderstora stenar som bara gör ont att gå på. Även om man har 20 cm plattå skulle det göra ont. Skämt å sido, men jag tycker inte om när de sandar/saltar på vägarna.

Sitter just nu på en föreläsning. Det var en hyfsat intressant föreläsning förut, men det blev inte jättemycket att antackna. Så jag satt och spelade istället. Haha, visst det kanske kan ses som respektlöst, men jag har så himla svårt att bara sitta och lyssna. Har man ett anteckningsblock sitter jag och kladdar, men när jag har datorn så kan jag sitta och lägga pasians när jag inte antecknar. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0