At D's place

Efter lillasysters match blev det att bege sig ut i skogen till min stora kärlek. Stackarn mådde inte så bra så jag åkte hit och har pysslat om honom under kvällens gång. Matchen gick väl bra egentligen, de förlorade med 14-18 men ledde större delen av matchen. Utan att vara partisk kan jag med gott samvete säga att de inte förtjänade sin vinst. De spelade i hemskt elakt och var allmänt gnälliga. Det var handboll, kom på att jag inte berättade vilken sport det var. Domarn dömde för Hisingen som vi mötte, och trots att det var flera både strafftillfällen och ännu fler utvisningstillfällen än vad som dömdes.

Men för att inte sjunka lika lågt som motståndarnas föräldrar så ska jag inte klaga mer än att säga att det var en tråkig förlust.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0