30-11-10, T I S D A G

Om 10 minuter börjar jag igen. Då ska eleverna skriva och öva inför Nationella proven, så jag ska "observera" och sedan efter en liten stund bege mig hit igen. Håller på med Mall World nu när jag ändå sitter själv och möglar. Detta är nog det smartaste draget på länge. Hahah! Slutar egentligen 14:35, men sista lektionen är svenska 2, och den skulle vi inte vara på hela så jag kommer nog hem lite tidigare idag. Skönt! Såg fram emot Desperate Housewifes tills jag insåg att det är två veckors paus... "/


Kommentarer
Postat av: Akselelsa

Nice site... Very cool design! Useful information. Go on! Good Site

2012-01-27 @ 09:52:49
URL: http://akselelsa.bloghandler.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0