27-11-10, L Ö R D A G

Vaknade mycket tidigare än vad jag ville nu. Tanken var att jag skulle sova ordentligt! Men det måste jag ju ha gjort om jag vaknade av mig själv klokcn 10, right? Igår var det en mysig kväll! Det var allt för längesedanv i hade en sådan kväll, så det måste vi ha igen!

Idag ska här städas, i hela huset. Är inte alls pepp på det, behöver städa mitt eget först och främst. Men här behövs det ju städas innan alla adventssaker kommer upp. Vi får väl se om jag får någon hjälp med det i år!

Någon gång under dagen ska D komma dessutom, får hoppas att han inte glömt det. Annars hinner jag nog inte träffas förrän nästa helg om inte han kommer hit i veckan. Våfar inte sova hos honom igen nu under min VFU! Igår när jag skulle åka kom aldrig bussen, så jag var senare än vad som vär väntat. Fick stå i en timme i kylan! Men som sagt - hoppas att han kommer sen. Annars får jag ringa vid 1-tiden och påminna honom. Hehe!

Men städning idag. . . Då kanske pyntet kommer upp med, om så är fallet så lägger jag upp lite bilder sedan! :) Så här var det förra året:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0