24-11-10, O N S D A G

Ännu en dålig sömnnatt.  Jag har sovit hela natten (eller jah, mellan 4 till nu), men jag har itne sovit speciellt bra. Ska på mamma core om en stund, ett corepass för nyblivna mammor. Nej, jag har inte blivit mamma. Men det kan vara kul att testa nu när jag ändå är ledig onsdag klockan 12 liksom. Sedan blir det att åka upp till huset och mata katterna så inte de svälter ihjäl tills på fredag.

Vad som händer resten av dagen vet jag inte. Ta det lugnt, ikväll är det ju Grey's. Och så ska jag upp tidigt imorgon så det blir att lägga sig tidigt och hoppas på att man somnar. :)

Kommentarer
Postat av: Anti Aging

I misspelled my email address on my last mail to you. Anyways, keep the site up!

2011-05-13 @ 14:14:30
URL: http://anti-aging.blogimagine.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0