23-11-10, T I S D A G

Jag bryter det jag sa förra veckan om att alla teknik skulle vara avstängt idag, varför? Jo för jag sitter just nu själv hemma hos D. Igår när jag kom hit var han inte hemma, och det visste jag. Men jag visste också att han skulle komma hem vid 21, nu är det långt efter 21 och jag börjar bli orolig. Första två timmarna igår var jag arg, sedan blev jag ledsen och nu är jag bara orolig. Telefonen stängdes av vid halv 1 i natt. Så som sagt, jag är änna ganska orolig nu.

På ett sätt vill jag åka hem och vänta där, men på ett annat sätt så känns det ändå bra att vara här. Inte så mycket som händer.


Kommentarer
Postat av: Vetlestina

I AM HAPPY TO BE HERE IN THIS GUESTBOOK LEEP ALL YOUR GOOD WORK MOVING OK.

2010-12-23 @ 08:34:44
URL: http://vetlestina.bloglyric.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0