22-11-10, M Å N D A G

Att börja dagen med musik är något av det bästa som finns. Man vaknar verkligen till! Jag menar, vem kan sitta still när man hör en bra låt? Och just nu lyssnar jag dessutom på en spelningslista med massa musik från när jag var yngre, massa minnen vaknar till liv!

Idag blir det till att spela teater. Haha! Ska spela upp en scen ur Galeleo Galeleis liv. Kan ni tänka er mig som en smart matematiker? xD Det kan inte jag! Haha, det blir nog bra. Kan dock inte mina repliker än. Men jag överlever nog.

Dagens utamning är "Vad åt jag idag?", så det blir inte förrän senare som jag skriver om det. Så får jag ta lite bilder med. Hahah! Nördig jag låter! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0