20-11-10, F R E D A G

Kvällen igår vae typ - awsome!! Helt jävla underbart kul var det! Någonting jag verkligen ska göra om. Dock var det ett gäng killar (samma killar under hela konserten) som gjorde en otroligt stor ring och började slåss och knuffas och ha sig där. Det var lite jobbigt och jag fick armbågar på mig, fingrar i ögonen och ett tag var jag nära på att ramla och typ slå ihjäl mig. Men det var hemskt kul i alla fall! Bilder kommer senare. Har itne lagt över det än.

Nu på förmiddagen har jag varit och handlar med min kära pappa, jag skulle handla inför D's middag så pappa var snäll och följde med. Älskade pappa, vad skulle jag göra utan honom? Definitivt inte sitta här och blogga.

Om en och en halv timme (Fan, så snart? :O) blir det släktkalas. en av mina kusiner fyllde nyligen 16, så det blir att gå bort till min faster och hennes familj för att fira honom. Kan inte säga att våra släktkalas är det roligaste jag vet, men det ska bli skönt att komma bort till en miljö där jag inte är så mycket och som jag inte behöver anstränga mig i. Hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0