18-11-10, T O R S D A G

Fy vad skönt att få sova inatt! Även om det bara var mågra extra timmar då har jag sovit mer i natt än vad jag gjort sedan i söndags! Att det ska vara så svårt att sova ensam. Inte bra, inte bra!

Just nu är jag dunder hungrig! Mamma ska åka på Björn Skifs tillsammans med en väninna, pappa och lillasyster är på öppet hus på Porthälla, så det är bara jag och lillebror hemma. Undra vad man ska äta?

Det slog mig förut att det är ju på tisdag D ska få sin middag, det är på tisdag Desperate Houswives är, det är på tisdag tekniken ska bort och jag ska ta hand om D ordentligt. Jag måste alltså se tisdagens avsnitt redan idag. :D Så det ska jag göra! Fixa någon form av mat, kolla på Desperata Housewives och bara ta hand om img ikväll. Hoppas jag kan somna idag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0