17-11-10, O N S D A G

Idag har Harry Potter och Dödsrelikerna Part 1 premiär! Hade viljat se den redan idag, men med brist på pengar, tid och ork så blir det inte så. Så jag får gå och se den nästa månad istället! :D

Vad jag istället ska se är Bullet for my Valentine! På fredag spelar de i Lisebersgshallen och jag, D och lillasyster ska dit! D fick det i födelsedagspresent och lillasyster ville gärna följa med. Ska bli sjukt kul! Trots att jag är så mycket som 19 år och musikälskare, så har jag aldrig varit på en riktig konsert. Varför? Jo, för mina föräldrar har alltid tyckt jag varit för liten för att gå på konsert eller så har den ställts in när jag minst anat det. Som sist gång när GC hade turné här i Sverige så blev det inställt. Jag hade bokat biljetter, fixar färdmedel, ställe att bo på. Men det ställdes in.

Men nu äntligen blir det av! Och det ska bilr minst sagt skitkul! Någon annan som ska göra någonting extra speciellt i helgen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0