16-11-10, T I S D A G

Inte fick jag så mycket mer sömn i natt heller. Somnade vid 5 igen. Men det är inte mycket att göra åt. Kan inte missa så mycket mer den här veckan. Kommer att missa åt minstone sista seminariumet på fredag. Så det kan vara bra att gå i alla fall på en av föreläsningarna idag. Får se hur huvudet klarar av att gå på den senare idag.

Annars vet jag inte så mycket av vad som händer under dagen mer än skolan. Tänkte ta en promenad precis som jag gjorde förra tisdagen. Ska nog börja göra så att tisdagar blir mina dagar. Alltså, då tar jag hand om mig själv inför den fortsatta veckan. Personligen tycker jag de två första dagarna i veckan är jobbigast. Så det blir nog promenad sedan bastu. Behöver läsa lite i litteraturen med, så det passar sig jättebra att basta!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0