14-11-10, S Ö N D A G

Historia är något av det intressantaste jag vet. Helt utan tvekan! Sitter just nu och kolla på History Chanel där det handlar om en gammalt utdött folk, några indianer jag inte kommer ihåg vad de kallas. Men hemskt intressant är det! :D

Har varit hos D ett bra tag nu, sedan i tisdags för att vara exakt. Och jag tror det är bra för mig att komma hemifrån lite, dock är jag rädd att mamma kommer vara irriterad sedan när jag kommer hem, hon var inte jätteglad när jag åkte. Men samtidigt så är det väl bättre att jag är hemma mindre och mindre, för sedan när jag flyttar blir det inte lika tomt. Eller jag vet inte. Vet inte vad jag känner eller hur jag mår just nu. Men det blir säerligen bra så småning om.

Om inte annat så får jag se till att överleva vilket fall som helst, har en hel massa jag vill göra innan jag ska lägga mig och sova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0