08-11-10, M Å N D A G

Oopsie! dåligt bloogande den här helgen. Inte bra, inte bra! Men å andra sidan kände jag inte för att blogga när jag ändå inte hade någonting att skriva och jag var med D. Men ska bättra mig! Idag kommer jag nog inte hinna med så mycket, får se hur jag hinner under lunchen. Men det återstår att se! Kommer inte ens hinna hem till  träningen. :O

Och på tal om träning, vad skönt det var att träna igår, jag hade inte ens ångest innan jag åkte. Kanske är jag på bättringsväg? Får hoppas det i alla fall. Skulle vara skönt om jag kunde börja må bra nu innan jul och så.

Har inte alls bestämt vad jag ska ge till folk än. Eller jo, till syster och bror. Men det är fyra julklappar till - minst! Tidigare har jag delat julklappar med mina vänner med. Men jag känner att plånboken strejkar och jag har inte pratat med någon om det. Så kanske blir det inget? Inte vet jag. xD Eftersom det var så längesedan jag bloggade (förutom det snabba igår) så bjuder jag på en bild. :)

Den här skulle vara till min design den gången jag bestämde mig att fixa
med den, men det blev inte som jag ville ha det. xD

Kommentarer
Postat av: susy

fin bild

vad händer idag?

2010-11-12 @ 14:56:14
URL: http://clowdy.blogg.se/
Postat av: Love19

I like this site. Keep it up!

2011-01-17 @ 11:44:01
URL: http://love19.blog13.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0