07-11-10, S Ö N D A G

Lunchen klar, kvällmat i magen, nytränad. Slutet på en nästan helt perfekt söndag! Det enda som saknas är min pojkvän, men jag har fått vara med honom hela helgen, och åker tillbaka till honom imorgon efter träningen så jag överlever ikväll. I natt sov jag så gott så jag vet inte vad! Hans mamma jobbade natt, så vi tog hennes säng. Helt underbart! Nu är det ännu mer lockande att skaffa sig en större säng. xD

Ska plocka undad i köket efter mig, sedan måste jag lägga mig i sängen, halvt om halvt se på Beck och halvt om halvt läsa Ett oändligt äventyr, en bok i litteraturlistan. Ska ha läst 100 sidor till imorgon... bara 80 sidor kvar. xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0