04-11-10, T O R S D A G

Jag sov i natt, kan ni tänka er det? Första gången på jag vet inte hur länge som jag somnade i rimlig tid och sov hela natten. Men inte är jag piggare för det. :P Men nu såhär på hösten är jag alltid trött, och snart börjar nog interdepressionen dra igång också. När man inte får tillräckligt med solljus och kylan smyger sig in under kläderna trots att man packar på sig hur mycket som helst.

Egentligen ska jag inte klaga, jag tycker det är jättemysigt med höst/vinter. Men jag tycker att här i göteborgsområdet är det för kallt. Inte det att det är många minusgrader. Nej, nej. Här har vi tur om vi kommer under -10, men det är så otroligt rått. Det är så mycket kallare när det är mellan 2 och -2 grader än vad det är när det är -20 högre upp i landet.

Men vad som är underbart nu är att jag lyssnar på GC, och bättre upp - deras nya album! :D Good Charlotte är mitt absoluta favoritband! Har lyssnat på dem sedan jag var 12 år och har aldrig älskat ett band så som jag älskar dem! Ska köpa deras album så snart jag kan. Kanske typ när jag fått tillbaka dom 760 kr jag saknar! Underbart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0