01-11-10, M Å N D A G

Svar till Josefine: Ja det är dig jag menar! Kände du dig träffad? ;) Hehe. Jag vet det gumman! Och Jag kan inte annat än säga detsamma! <3
 Första november då alltså. En månad kvar tills jag får äta pepparkakor och drick julmust! Okej, inte riktigt, börjar äta och dricka det någon gång i mitten av november, men i alla fall. Hehe! Ska köpa mig en adventskalender i år också, hade en förra julen. Allt kändes mycket juligare på det viset, speciellt med tanke på att jag var den enda som försökte få upp julstämmningen.

I år blir det förhoppningsvis bättre, D ska fira tillsammans med oss och vi ska ha isländskt julbord istället för den svenska maten som äts året om i alla fall. Hehe, lammstek blir det! Mums! Mamma ska nog börja baka de kakor som vi har till jul med, hon har redan gjort en sort. Bara tre kvar. Hihi.

Just nu sitter jag hemma hos min svärmor tillsammans med D, medan han spelar lite xbox passade jag på att blogga lite innan vi lägger oss. Båda ska upp tidigt imorgon och har en viktig dag framför. Imorgon är nämligen redovisningen för gestaltningen. Ska bli kul att få se vad alla andra gjort och det ska bl kul att se hur alla reagerar på våra dockor.

Kommentarer
Postat av: Josefine

Aw, gulliga du <3

2010-11-02 @ 14:52:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0