Trevligt besök

Vid 7-tiden fick jag ett samtal från ingen mindre än min älskade D. Och jag tror det existerar någnoting som mind force. Förut skrev jag ju om hur jag saknade honom, och när han ringde berättade han att han, svärmor och hennes man skulle komma förbi. Han har inte varit inne på datorn idag (sa han när han var här) så han kan ju inte ha läst det. Glad blev jag i alla fall. Så kanske kan jag somna i natt. Det hoppas jag i alla fall. Orkar inte vara allt för trött på julafton!

I morgon kommer det ske någonting som är väldigt sällsynt i den här bloggen. Det kommer vara ett av de väldigt få tillfällerna som ni kommer få... se... Dagens Outfit!

Vitt många av er har säkerligen det och förstår inte varför jag gör en så "stor" grej av det. Men jag ser inte någon anledning till att ni ska behöva (och vilja) veta vad jag har på mig dagligen. Men imorgon är det julafton, jag ska vara finklädd, julig och glad så då kan jag bjuda på det. Dessutom har jag lovat D att ta bilder på hur jag ser ut då han inte skulle vara här. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0