Seminarium och diskussion

Sitter just nu på sista seminariet för delkurs 1 och diskuterar. Eller vi har diskuterat och nu är vi klara. Jag har fortsatt kolla på hur det varit i Västervik med skolor och så. Mejlade till Campus Västervik och frågade hur samarbetet funkade och så. Snälla säg att de samarbetar!

Mina tankar snurrar kring hur jag ska berätta det för mamma och pappa. Jag tror pappa kommer ta det bäst, men mamma kommer nog bli... jag vet inte. Kan inte komma på något bra ord på vad jag tror hon kommer känna. Har ångest inför att berätta det för dem.

Kommentarer
Postat av: Johanna Fri

vad är det du ska berätta Anna?:/

2010-12-09 @ 14:16:12
Postat av: Fiia

Vad ska du berätta? promenad snart hjärtat <3

2010-12-09 @ 22:06:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0