Pigg som en mört!

Är jag den enda som använt mig av det uttrycket under min uppväxt? "Pigg som en mört". Haha, vilket fall som helst så är jag det nu (hur pigg är en mört?). Kollade på Sagan om Konungens återkomst förut, samtidigt som jag sydde mig en egen tomteluva (ni får se bilder imorgon). Och så fort filmen var slut kände jag mig otroligt rastlös och pigg. *suck*

Så nu sitter jag på facebook och spelar cityville. Det går riktigt bra. Ska expandera min stad nu. Haha, vilken nörd jag är. xD

Btw, ja fick en kommentar från någon anonym som sa någonting i stil med "Ja, vi har förstått att den är god". Hon/han syftade på kalendern och att chokladet är god. Det är inte det att jag tror att ni är dumma i huvudet, nej, nej! Det är bara det att det känns så tomt att bara skriva "Och i dagens lucka hittade jag...". Jag vill ha med någonting mer. Men är det fler som stör sig på att jag varje gång berättar att chokladen är god så säg gärna till. Då slutar jag med det! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0