P-stav

Är det någon av er som har satt in en p-stav? Hur funkar det för er? Och var placerades den på er?

På mig har de satt den i "gäddhänget" på överarmen. Men så vitt jag vet har man satt den på insidan av överarmen på de jag känner som satt in den. Igår började der göra ont, kan inte göra någonting med armen just nu utan att det sticker till. Känns typ som när de sprutade i bedövningsmedlet fast utan den bedövande effekten.

Hade tänkt låta det vänta några dagar för att se om det blir bättre, blir det inte det så får jag ringa och kolla om det är som det ska. Kan ju inte gå runt och ha ont liksom.

Blåmärket har lagt sig i alla fall.

Kommentarer
Postat av: Annha

när satte du in den ? de kan göra ont i ett par dagar- veckor efteråt de e från person till person.

Och din sitter lite längre ner än min ... men dom borde ju veta vart den ska sitta så de e nog rätt ^^ pusskram

2011-01-04 @ 14:08:57
URL: http://vehuiah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0