Mitt nya datorfodral

Under terminen gång har jag haft min lilla mini-pc på 10,1' i en datorväska tillräckligt stor för en dator på 15'. Visst har det varit praktiskt då jag kunnat ha pennfack, papper, block och annat i. Men vad tungt det varit! Men så har min lillasyster varit så snäll att hon gjort ett datorfodral till mig i syslöjden Så nu får min älskade dator plats i min hafväska utan problem. Har massa annat i väskan som hade kunnat repa och smutsa ner datorn (grejer som kan åka in i fläkten och så inte fläckar). Dessutom är det ingen i hela världen som har ett likadant datorfodral som jag. Då hon gjort det fullkomligt unikt! :D

Likaså när jag ska till Västervik är det jobbigt att ha både handväska och datorväska med sig på bussen. Men nu är inte det något problem längre! :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0