Får se hur det går

Har kollat hela tiden sedan jag skrev det förra inlägget. Men inte blir jag klokare för det. Eller jo lite, men inte så jag vet hur det kommer att bli. Det finns ett universitet i Kalmar som kändes ganska intressant, så jag mejlade och frågade hur det funkade med byte och så, vi får väl se när ajg får svar. Bör ju komma någon gång i veckan som kommer.

Dock är jag lite rädd för hur mamma och pappa ska reagera. Det blev väldigt starka reaktioner när lillebror började prata om att flytta och mamma speciellt, säger ofta att det vore jättebra om jag tog mig igenom utbildningen utan att behöva ta några lån. Vilket jag håller med om, men att bo hemma tills jag är 24 är ingen lockande tanke heller.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0