Början klar

Nu är jag klar för dagen! Vi skrev samanfattningen som ska vara i början och inledningen. Här näst kommer bakgrundsfakta och grejer. Så det sa vi att vi skulle kolla mer på själva. Det blev lunch på Thaien, och nu är jag dödsmätt!

Under dagens lucka fanns en stövel med lie paket och grejer i. Så gott!



Nu ska jag fylla på min affär i Mall World sen blir det att skriva lite på observationsuppgiften med. Vill få klart den med en gång så ja inte behöver tänka på den! Sen är jag sugen på att se Sagan om de två tornen med. Får se om man hinner med det.

I morse fick jag bokat intensivkursen för körkortet med! Så vecka 24-25 kommer jag sitta bänkad på körskolan och plugga teori. Och förhoppningsvis får har jag mitt körkort redan vecka 27. Hoppas, hoppas! Hade varit så jävla gött! Plus att jag inte behöver tänka på vad jag ska göra på min 20-årsdag. Jag kommer sitta på körskolan. xD Men det hade varit en toppenpresent till mig sälv att få körkortet avklarat!


Kommentarer
Postat av: Kajjs

Vilken skola:)?

2010-12-06 @ 15:09:59
URL: http://cocoloca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0