24-12-10, J U L A F T O N

I min familj har vi aldrig riktigt skickat julkort. Eller inte vad jag kan komma ihåg i alla fall. Men det stoppar inte mig från att göra ett eget julkort och mejla ut till mina nära och kära. Har inte hunnit göra det i år, så jag har lagt det på Facebook och här. Det har varit så mycket annat, skolan, sjukdomar, värdandet, julshoppandet, städandet. Det har bara inte funnits tid till att lägga kortet i ett mejl och skicka iväg. Tyvärr.

Men snön ligger vit, brasan brinner för fullt och klapparna ligger under den pyntade granen. Det är så det ska se ut på julafton tycker jag. Det ultimata hade varit om alla datorer varit avstängda också. Men det är jag fullt medveten om att så funkar det inte här. Det går inte en dag utan att datorerna är på. Både på gott och ont.

Om en liten stund ska min syster börja locka håret på mig. Det gäller att börja i tid har jag lärt mig. Hahah! När jag fyllde 18 tog det nästan två timmar att locka det, och då hade jag kortare hår än vad jag har nu! :O Så börjar jag nu är jag klar lagom till lunch. ^^

Nu jag babblat nog i detta inlägg,
Så mycket babbel att ni kanske hunnit odla skägg.
En liten hälsning som är kul,
Jag önskar er en hjärtligt God Jul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0