22-12-10, O N S DA G

Äntligen jullov! Jag behöver verkligen den här ledigheten! :) Hade redovisning av projektarbetet idag, och det gick riktigt bra måste jag säga. Trots att jag inte förberedde mig på vad jag skulle säga speciellt bra. Men jag är bra på att improvisera!

Igår var det bara jag, mamma och pappa hemma. Likaså idag. Så det blir kebabpizza till middag! :D Har varit så himla sugen på det i typ en vecka nu, och har varit sugen på fefaroni ännu längre! Jag och mamma ska åka och handla, i samma veva hämtar vi pizzan!

Började skriva på en ny... kan man säga novell? En ny text är det i alla fall. har skrivit 1,5 A4 i alla fall. Men det är ingenting jag kommer att publicera. Det är alldeles för känsligt och är någonting som jag - om jag börjar träffa en psykolog - kommer ge honom/henne så jag inte behöver gå in lika ingåeende på hur jag haft det tidigare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0