20-12-10, M Å N D A G

Jo, jag vet! Det har varit dåligt med bloggande det senaste. Och kan egentligen inte säga att jag inte haft tid. Bara inte ork att sitta och skriva. Mitt skrivande har lidit illa den senaste tiden. Och nu innan jul har jag inte mycket att skriva egentligen.

Idag satte jag in min p-stav. Åt sista p-pillret igår. Inget man dagligen måste komma ihåg. Det är väldans skönt måste jag säga. Men för mig som är hemskt spruträdd så var det rena plågan att sätta in den. Hade jag tittat när hon gjort det hade jag ta mig fan svimmat! Men nu är den inne och jag behöver förhoppningsvis inte tänka på den förrän i december 2013 då den ska tas ut. :)

Önska när du ser ett stjärnfall. Då får ni önska er någonting nu! Idag fick jag mig ett stjärnfall och eftersom de tär bild på det så får ni önska. ;) Haha



Det påminner mig om en kväll/natt, då jag, D och hans bror var ute vid sjön som ligger alldeles  i närheten av där svärmor bor. Vi satt på bryggan och bara ser upp på den stjärnklara himlen. Jag äverdriver inte om jag säger att vi såg ett 20-tal stjärndall i minuten. Så himla fint och framför allt häftigt!

Idag blev vi klara med vårt projektarbete. Bara tentan att tänka på. Men inte idag, om någon timme ska jag träffa Fiia och Tilda så ska vi gå bort till Sofies föräldrar på julfika. Vi blev ditbjudna och ska fika och ha det trevligt!

Vad ska ni göra denna måndagskväll?

Kommentarer
Postat av: Josefine

Om du får problem med din p-stav så kom till mig ;) Jag älskar min p-stav!

2010-12-22 @ 17:18:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0