19-12-10, S Ö N D A G

Det märks på statestiken när jag bloggat mycket och inte. Haha! Men jag måste skylla på att jag fortfarande inte är helt frisk och att ja... jag är inte helt frisk.

Sitter just nu sitter jag och skriver lite om koldioxidutsläpp och kollar på EM- finalen i handboll. Norge- Sverige. Mamma, lillasyster och D sitter och gapar och skriker. Pappa och jag gör inte så mycket Haha! Första halvlek är slut och det står 11-10 till Sverige. I de sista 2 minutrarna stod det 10-8, men på grund av en utvisning tog Norge igen två mål.

Ikväll är det sista passet för terminen och eftersom jag är enda värd måste jag dit (trots att jag är sjuk), så då blir det att ha på sig tomteluva. ^^

Dagens lucka bestod av en en gran. Här hemma brukar vi ta fram granen den 23 december. Och i år blir det nog jag oh lillasyster som klär den, om det inte blir jag ensam då. Vi får se. När tar ni fram granen?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0