18-12-10, L Ö R D A G

För att svara på kommentaren från Fiia: Nej, jag tänker absolut inte missa fikat! Även det kommer jag på hur jag än mår! ^^

Idag sov jag ut ordentligt. Det behövde jag verkligen efter den här hemska veckan! Skulle ha träffat Fiia och Lollo idag för att ha julmys och tjöta och bara ha oss. Men jag har varken kraft eller ork att göra någonting. Behöver vila upp mig inför nästa vecka med det sista  på projektarbetet, föreläsning, redovisning och sista julklappsinköpen. Har en julkapp och en inflyttningspresent kvar. Sedan får det vara nog. Hehe.



En liten klocka blev det under luckan idag. Har ingenting speciellt att koppla klockan till... Nej det har jag nog inte. Så det får bli det. Nu ska jag... lägga mig och vila.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0