17-12-10, F R E DA G

Idag känns det lite bättre, jag är i alla fall uppe på benen. Känner mig dock inte tillräckligt kry för att ta mig till och orka vara i skolan. Ett steg i taget. Har varit hemma hela veckan kom jag på nu när jag tänkte på det. Måste verkligen träffa basgruppen på måndag! Hur jag än mår! Ska sätta in min p-stav på morgonen där, och jag är hemskt rädd för sprutor. Så vi får se hur jag mår efteråt. I värsta fall får väl D följa med och träffa gruppen. Hehe.

Igår skulle jag ha hjälpt till att städa här hemma, lite extra städning nu innan jul. Men med tanke på hur jag låg däckad i sängen så kunde jag inte det. Så idag får jag göra det istället. Ska inte anstränga mig allt för mycket, men jag kan i alla fall göra lite.



Idag var det en liten ängel som dök upp under luckan. Det fick mig att tänka på mormor och hur mycket jag saknar henne. Men jag vet att hon har det bra där uppe i himlen och att hon vakar över oss här nere. Du är väldigt älskad.

Och så måste jag bara säga att jag håller alla mina tummar för D. Det är en viktig dag idag, och jag hoppas allt går bra! <3

Kommentarer
Postat av: Sofie

P.stav ?! wohoo ! :D

Det är inte så farligt, du får bedövning o grejer.

hörde att du, fiia o tilda ska hem till mamma o pappa på måndag ! :D Blir lite skype då ;) hehe <3

2010-12-17 @ 22:24:32
URL: http://benemeritus.blogg.se/
Postat av: Fiia

glöm inte fikat hos sofies föräldrar på måndag klockan 19! :o den kan du ju inte missa, riiight?



Puss<3<3

2010-12-18 @ 00:20:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0