16-12-10, T O R S D A G

Vilken dag! Och ännu värre natt! Men jag är så hemskt glad att D var hemma hos mig inatt. Började med att symtom för urinvägsinfetion dök upp, men sedan blev det bara värre. Somnade vid 4 men vaknade strax innan fem av att jag hade så sjukt ont i magen, visste inte vart jag skulle ta vägen, låg bara i sängen med magsmärtor och grät.

Så vi fick boka en akuttid på vårdcentralen här. Somnade så fort jag kom hem och vaknade inte förrän vid 7 ikväll.

Under dagens lucka vart det en tomtenisse. Som chokladbit såg han ganska onskefull ut, men på bilden på kalenderna såg han riktigt gullig ut.



Tomteluvan jag pratade om igår blev riktigt bra! Ville ha en lång luva, så den blev riktigt lång. Fick dock igna bra bilder med tanke på hur jag mår just nu.  Så fler bilder kommer senare. Bollen i toppen blev format som ett hjärta. ^^




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0