15-12-10, O N S D A G

Usch så jag mår alltså! Skulle träffat basgruppen igår för att jobba med projektarbetet, men det gick inte för sig, nej. Jag mådde illa, hade världens huvudvärk och var allmänt humörsvängig. Så i måndagskväll åkte jag till D, och skulle ju då åka och träffa dem, men fick stanna hemma så han fick pyssla om mig istället. Det blir nog så idag med känner jag. Har feber och grejer ju. Dock måste jag hem idag. Lovade mamma att jag skulle hjälpa till att städa imorgon innan jag åkte till skolan och sedan när jag kom hem. So I have to go home. Har jag tur så följer D med, men det är inte säkert.

Kommer nog mer inlägg när jag kommit hem, bland annat vad jag fått i de här två luckorna jag inte öppnat än. Nyfiken! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0