13-12-10, M Å N D A G

"Natten går tunga fjjä..." Redan Lucia, redan morgon. Jösses. Vart fan tog natten vägen? Juast det ja, jag låg uppe halva natten fram till 5 så sov jag resten. Bright Anna! Men i alla fall, Lucia. Och jag ska bege mig igäg för att se min syster stå och lussa inför hela sin skola. Och hon är Lucia. Vet inte vad jag ska känna inför det. Stolthet? Haha. Aja, vad det än är, så är det tillräckligt för att jag ska vilja åka tillbaka till mig högstadieskola och se på det.

Under dagens lucka var det dessutom en kyrka, lite passade. Det är Lucia, jag och D har 10 månader. Ja... vad mer behöver jag säga liksom? :P



Kommer inte ihåg om jag sa det igår, men jag har i alla fall fått slagit in julklapparna jag har hemma. Den till pappa har inte kommit än. Och ska jag köpa någonting till D så bör jag skynda mig lite. Hehe.

Efter Lussefirandet ska jag åka och köpa tyg med mamma. Lillasyster ska göra sin egen tomteluva för dom har inte tillräckligt bra tyg i syslöjden. Så då ska vi åka och köpa det. Sedan blir det eventuellt en promenad med Fiia. :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är så mysigt med Lucia. Har du varit Lucia någon gång?

2010-12-13 @ 16:09:17
URL: http://tvminnen.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vad tycker du är viktigast; att Lucia är snäll eller att hon ser bra ut, eller lite ut av varje?

2010-12-14 @ 00:30:19
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0