11-12-10, L Ö R D A G

Vilken dag! Den här dagen blev också bättre än väntat. Vaknade vid 09:30 då jag satte mig (med en gång) och skrev på tentan. Blev klar med den runt 12-tiden. Så nu är den inskickad och det är bara att hoppas på att jag blir godkänd!

Efter det åkte jag in till stan, skulle träffa Josefine och hon skulle få låna en bok och vi skulle träffas och ha lite fika och så. Fick se deras lägenhet med, hemskt mysigt! Längtar tills jag får min egen! :)

Eftersom jag haft fullt upp har jag inte hunnit blogga, så under dagens lucka var den en liten stjärna. Det känns att det börjar närma sig jul nu. Och jag är kanske klar med alla julklappar. Det beror på om jag och D skulle ha ringarna i julklapp eller inte. Men det är ingen brådska! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0