10-12-10- F R E D AG



Även idag fick jag en tomte i luckan. Dock ser han lite anorlunda ut jämfört med den förra (på bilden i alla fall).

Jag skulle gått upp 9:30 idag, men när jag, efter att klockan ringde, satte mig upp kände jag hur hela rummet bara snurrade. Kände mig rent av hemskt bakfull! Men det kan jag inte vara eftersom jag inte druckit någonting sedan Daniel fick sin middag. Men det vara bara att lägga sig ner igen och hoppas att det gick över. Dock somnade jag om och vaknade inte förrän 12:40, det kändes fortfarande inte bra,men jag gick upp i alla fall för att ta en illamåendetablett. Så nu känns det mycket bättre! Ska ta mig någonting att äta samtidigt som jag ska läsa lite i Liedman inför tentan.

Tentat verkar inte alls för svår. Den handlar om relationer mellan makt och kunskap. Men vi får se när jag börjar skriva.

Ivkäll blir det julavslutningsmiddag tillsammans med Friskis&Svettis. Ska bli mysigt faktiskt. Hihi ^^

Kommentarer
Postat av: Sofie

Tack för hjälpen ! :D

2010-12-10 @ 22:08:14
URL: http://benemeritus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0