09-12-10, T O R S D A G

Idag var det segt att gå upp, otroligt segt! Men eftersom det är torsdag idag så betyder det att jag får sova imorgon! Dessutom är det inte vilken torsdag som helst, utan det är min namnsdag! Inte för att det är någonting speciellt så, vi firar inte namnsdagar. Men det slog mig bara.

Ska om ungefär 20 minuter bege mig ut till bilen för att börja skrapa ochså. Idag har jag turen att jag får skjuts till bussen då mamma ska vara i Lerum klockan 8. Så då hinner jag nog med 25 över bussen och då hinner jag utan problem till skolan.

Under dagens lucka hade jag ju hoppats på att få ett hjärta eller någonting i den stilen. Men icke. Det blev ett juleljus. Hihi, har inte ätit det än, men det ska bli gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0