08-12-10, O N S D A G

Då var den här VFU-perioden över. Tack och lov! En timme har nog aldrig gått så långsamt som den gjorde idag. Jag var bara på en lektion, för jag mår itne speciellt bra. Har mått illa i fem dagar nu. Första mamma frågade när jag sa det "Har du tagit grav-test". Hallå, influensan går. Det är säkert bara någonting sånt. Men jag har inte tid att ligga hemma för mycket!

Nu ska jag se gårdagens Desperate Houswives, eftersom jag missade det igår. Sedan blir det lite One Tree Hill och efter det ska jag nog spela lite sims. Får jag inte tag i min kompis som skulle läsa igenom min skrivning så får jag mejla in den i alla fall och hoppas på det bästa. :P

Eftersom jag hade lite brottom i morse hann jag inte blogga någonting. Så under dagens lucka var det en måne. Den var hemskt god! Sa när jag började den här kategorin att jag skulle ge lite julklappstips, men med tanke på att jag inte har någon fantasi om vad jag ska ge till mina egna nära och kära är det lite svårt att tipsa andra. :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0