05-12-10, S Ö N DA G

Nej, jag har inte legat och sovit så här länge. Hur gärna jag än viljat. Mår sjukt illa. Men likt förbannat skulle mamma dra upp mig klockan 12 (jag sa till henne att jag mådde dåligt) för att åka in till stan och hämta det jävla Elvismonopolet. Urk!

Av den resterande tiden idag ska jag sitta och skriva på observationsuppgiften vi fått. Ska observera 15-20 min på VFU'n och sedan skriva en rapport om detta. En rapport på 5000-6000 tecken. Så det ska nog inte bli så svårt hoppas jag.

Under dagens lucka vart det en söt liten gunghäst. Var så irriterad, eller är fortfarande ganska irriterad. Så jag bara slängde i mig den och hoppades på att dagen skulle ta slut. Haha, löjlig jag är!



Och nu har jag bara två julklappar kvar. Köpte mammas julklapp när ajg ändå var i stan. Så det är lillebrors och D's julklapp kvar. Ska bara se till att komma iväg med tillröckligt mycket pengar för att köpa grejerna! ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0