04-12-10, L Ö R D A G

Fy tusan vad skönt det var att sova! Och när jag vaknade och såg ut genom fönstret vad ser jag då? Om inte att det snöar! :D Jag måste säga att jag är väldigt dubbel när det gäller snö. Jag tycker det är jättemysigt och juligt och så - När jag är inne. Men när jag kommer ut så får det gärna vara utan massa snö, eller i alla fall minusgrader (vilket det varit ett bra tag nu) så att det inte är så jobbigt att gå i.

10 minuter efter att jag vaknade (jävla tur att det var efter att jag vaknat) ringde de från Rocks. Har nämligen beställt ett monopol, och inte vilket monopol som helst utan ett om Elvis Presley! Varför? Jo för min kära morbror är helt fräls i Elvis. Och vad mer vi köpt är ett monopol med Beatels. Och detta för att min kära morbrors sambo är helt frälst i Beatels. Så dessa två spel ska de få i julklapp. Och jag vet att de inte läser detta då de bor på Island och har säkert ingen aning om att jag ens har en blog.. xD

Vad fanns under lucka 4 idag (Fan det är bara 20 dagar kvar till julafton)? Tomtens släde med ett paket och en gran i bakgrunden. Jag fick visst ett paket lite tidigare. ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0