02-12-10, T O R S D A G

Redan torsdag? Tjena! Veckorna går fort, visst gör de väl det? Men det gör inet mig så mycket just nu, för det betyder att det inte är långt kvar på VFU-perioden, och hur skoltrött jag än är, så är det bättre på HFU (Högskoleförlagd verksamhet) än att vara på den skolan.

Lucka nummer två öppnad. Idag blev det en liten söt tomte med en säck. Och chokladen var precis lika god som igår. Mums!



I eftermiddag blir till att åka och handla skor med mamma och lillasyster (om jag inte får ett samtal om att en viktig grej kommer), behöver verkligen nya vinter skor. De jag har nu värmer alldels för dåligt och ger mig hemska Blåsor. Hade viljat ha ett par uggs, men mina fötter hade sett så himla klumpiga ut. Så vi får hoppas jag hittar någonting senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0